Ara

Himitsu FanSub

"Kaybolduğunuzda yolunuzu size gösterebilecek olan orman…"

Kategori

Genel

Sonki ile Soru-Cevap Günceli!

Ladies and Gentleman! (Bayanlar ve Baylar!)

It’s showtime! (Gösteri zamanı!)

Hurry, hurry, step right up! (Acele edin, acele edin, hemen gelin!)

Introducin’ the star of our show, her name is… (Gösterimizin yıldızını takdim ediyorum, onun ismi…) 

Sonki!

Soru! Gölge- Bunu pek soramamıştım yanlış hatırlamıyorsam, burası da anime manga çeviren bir FanSub :)) Ne tür mangalar okumayı seversin? Ne tür animeler izlersin? Bizlere önerin var mı?
Sonki– Aslında bana güzel gelen tüm manga ve animeleri okur, izlerim. Fakat şu sıralar Orta Çağ ya da bilim kurgu konulu olanları seviyorum. Manga önerisi olarak ‘Reimei No Arcana’ anime önerisi olarak da ‘Classroom Of The Elite’ diyebilirim.

Soru! Gölge- En sevdiğin anime-manga karakteri?
Sonki– En sevdiğim manga ve anime karakteri sürekli değişiyor ama şu sıralar Shiba Tatsuya diyebilirim sanırım…

Soru! Gölge- En yakın arkadaşına (ya da değer verdiğin birine) bir şey söylemen gerekse ve bunu söylemen için sana sadece 1 dakika verseler, ne söylerdin?
Sonki– En yakın arkadaşıma bulunduğum yerin adresini söylerdim çünkü bir dakika içerisinde konuşmam gerekiyorsa muhtemelen başım beladadır bu yüzden adresimi verir ve beni burdan alması gerektiğini söylerdim. He birde hala biraz zamanım varsa onu çok sevdiğimi de söylerdim 🙂

Soru! Batistuta- Çocukluğundan bir anı anlatır mısın?
Sonki– Çocukluğumdan asla unutamadığım bir anım var. Birgün arkadaşlarımla mahallenin parkında oynarken ayağım takılıp düşmüştüm ve bacağım fena kanamıştı, arkadaşlarımdan birine aileme haber vermesini söylemiştim ve o nedense aileme kuyuya düştüğümü söylemişti (cidden neden böyle söyledi acaba?) ve ailem önde olmak üzere neredeyse tüm mahalle beni kuyudan (!) kurtarmaya gelmişti fakat ben o sırada bacağımı tutmuş yerde oturarak yara bandı getirmelerini bekliyordum ahahaşsxşs

Soru! Rumpelstiltskin- İşler çoğu zaman planına göre gitmez, peki senin ters giden en büyük planın neydi?
Sonki– Hmm ters giden en büyük planım… Düşünüyorum da sanırım öyle bir olayla henüz karşılaşmadım ya da hatırlamıyorum 😀

Soru! Rumpelstiltskin- Bir hayvan tarafından yenecek olsan, hangi hayvan tarafından yenilmeyi tercih ederdin?
Sonki– Bir hayvan tarafından yenmek ürkütücü ama eğer yiyecekse kaplan tarafından yenmeyi tercih ederdim çünkü hızlıca yiyip işini bitirirse daha az acı çekerim…

Soru! Rumpelstiltskin- Her seri katilin bir imzası vardır, peki seri katil olsan imzan ne olurdu?
Sonki– Hiç düşünmedim ama seri katil olsaydım imzamı cinayeti işlediğim saate ve öldürdüğüm kişi sayısına göre seçerdim. Örneğin 13. kişiyi öldüreceksem saat 22.13’ü veya 17.13’ü tercih ederdim ve imzamı da böyle atardım. (Saçma olurdu ama ahahçcld)

Soru! Echo-  Kullanıcı adın nerden geliyor?
Sonki– Kullanıcı adım ismimin anlamından geliyor, ismimin anlamı ‘Asil’ ve Japoncası da ‘Sonki’. Anlamının nereden geldiğini bilmeyenler için kulağa komik bir nick gibi geliyor 😀

Soru! Riko- Fansub ekibinden birini yanına suç ortağı olarak alsa bu kim olurdu neden?
Sonki– Fansub ekibinden suç ortağım Ninfu olurdu, çünkü onun zekasını seviyorum ve daha önce suç ortağı olduğumuz birçok konu var. ( Tabi en yakın arkadaşım olmasını da yok sayamayız 😀 )

Soru! Doğa- Yüzüklerin efendisini izledin mi? İzlediysen fav karakterin ve ırkın nedir?
Sonki– Yüzüklerin Efendisi’nde en sevdiğim karakter Legolas ve en sevdiğim ırk Elf’ler :))

Soru! Dahlia- Seni anlattığını düşündüğün bir şarkı var mı?
Sonki- Beni anlatan bir şarkı henüz yok ama dinlediğimde güç aldığım bir şarkı var o da Little Mix- Little Me. Tavsiye ederimm

Soru! Lavinia- Bir gezegen olsaydın hangisi olurdun?
Sonki-  Bir gezegen olmak isteseydim Dünya olurdum. Bence gezegenlerin içinde en mükemmel ve en seçkini Dünya. Tabii biz insanlar mahvetmezsek.

Soru! Lavinia- Avatardaki gibi bir elementi kontrol edebilseydin bu hangisi olurdu?
Sonki- Kesinlikle su elementini kontrol etmek isterdim bence en güçlüsü.

Soru! ThereamDream- İsmini değiştirecek olsaydın neye değiştirmek isterdin?
Sonki- İsmimden memnunum ve doğrusu değiştirmeyi düşünmemiştim, sanki ismimden başkası bana gitmez gibi geliyor 😀

Soru! Ninfu- Bugüne kadar ölüme en yakın hissettiğin an hangisiydi?
Sonki– lüme en yakın hissettiğim an okulun asansöründe bir arkadaşımla beraber kaldığım andı. Çok korkunçtu ve asansör sallanıyordu. İkinci ve üçüncü kat arasında asılı kalana kadar aşağı doğru düşmüştü ve kapılar açıldığında karşımızda sadece tuğladan duvarlar vardı, resmen kapana kısılmış gibiydik, hiçbir çıkış yoktu. En sonunda tamirciler yukarıdan kapıyı açabildiler ve bizi tutup yukarı çekebilmişlerdi.

Soru! Ninfu- Sence parasız elde edilen en güzel şey nedir?
Sonki– Biraz klişe ama parasız elde edilebilecek en güzel şey bana göre tüm insani duygular.

Soru! Ninfu- Herkes sever ama sen nefret edersin ya, var mı öyle şeyler hayatında?
Sonki– Nefret ettiğim değilde antipati duydum bir şeyler var, onlar da La Casa de Papel ve Elite dizileri… Bence çok abartıyorlar bu yüzden henüz izlememiş olsam bile (konularını biliyorum) bu kadar abartılmış olmaları bende antipati oluşturdu. Umarım linç yemem 😀


Soru! Hildagarde- En sevdiğin mevsim nedir?
Sonki– En sevdiğim mevsim kesinlikle yaz…

So until next time friends (Öyleyse sonraki sefere kadar arkadaşlar)

With the same series, same Himitsu Fansub (Aynı seriler, aynı Himitsu Fansub ile)

Goodnight everyone, thank you for reading (Herkese iyi geceler, okuduğunuz için teşekkürler)

Your host for the evening (Bu akşamki ev sahibiniz) Sonki!

Gölge’den Notlar:
Bu güzel röportajın ardından buyurun bakalım bu haftanın bölümleri:

Boyfriend of the Dead 91-95, Jack, The American Ghost 69

Bu haftanın güncel bölümleri dışında, Cat’s Bride‘da güncele gelindiği için, 40. bölüme kadar indirme linklerini sayfasına ekledim. Cherry Boy, That Girl ise yapıldıkça MangaTR’de yayımlanmakta, 99. bölüme kadar indirme linklerini güncelledim ^^

Son olarak sizlere Sonki’den şarkı önerileri bırakıyorum!

-Sonki ve Hildagarde-

Featured post

Mini Güncel :D

Yo minna ^^
Ben Gölge : )
Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor?
Ben mi? Sonunda biraz çeviri yapabilmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum açıkçası. Uzun zamandır “sadece bitirmem gerek” diyerek yapmadığım ilk şey oldu. Sadece, öylece çeviri yapmayı özlemişim.

Neyse bu konuyu açarsam çooookk uzun bir yazı olur bu, zaten uzun olacak yine de xD
Öhüm öhüm!
Bugün sizlere ACTORS -Song Connection- animesinin dokuzuncu bölümünü getirdim.

Bölüm İçin: Tık

Bunun dışında ayrıca, serinin OST’si Cloudy Day’i de sizlere getirdim. Animeyi ilk çevirdiğimde elimdeki kaynak çok iyi değildi, bu sebeple tam çeviri yapamamıştım ancak bugün rastladığım kaynak gerçekten fena değildi. Umarım beğenirsiniz 🙂 Şarkı çevirisine ulaşmak için: Tık

Bunun dışında OST çevirisine bu şarkı ile başlama sebebim, yarınki YKS sınavı.
Bu yıl gerçekten de her zamankinden daha da zorlu bir sınav süreci söz konusu. Dilerim sınavınız iyi geçer ve sağlıklı bir şekilde atlatabilirsiniz.

Zor zamanlarınızda sizlere somut bir yardımımız olamasa da, en azından bir şeyleri paylaşıp konuşmak ya da serilerimizi takip edip kafa dağıtmak isterseniz, bizler tıpkı aşağıdaki fedakâr KuroNeko gibi hep buralardayız.
Kendinize çok iyi bakın ^^

-Gölge-

Dahlia ile Soru-Cevap Günceli!

Ladies and Gentleman! (Bayanlar ve Baylar!)

It’s showtime! (Gösteri zamanı!)

Hurry, hurry, step right up! (Acele edin, acele edin, hemen gelin!)

Introducin’ the star of our show, her name is… (Gösterimizin yıldızını takdim ediyorum, onun ismi…) 

Dahlia!

Soru! Gölge- Himitsu bir ev olsaydı, nasıl bir ev olurdu sence? Nasıl bir binası, nasıl bir ortamı olurdu?
Dahlia– PembepanjurluÖhöm- Bir kere ormanın ortasında olmazsa olmaz. Ahşaptan, sağlam bir ev. Çok odalı olduğu için metrekaresi büyük. Amerikan mutfak ve çıkarken insanı tedirgin eden basamağı dar merdivenli sıcak ve sessiz bir ev, çoğunlukla.
Yanlışlıkla kafamda plan çiziyodum kaciütmtz

Soru! Gölge- Himitsu’yu beş kelime ile tanımlasan, bunlar ne olurdu?
Dahlia– Yardımlaşma, canlılık, çeşitlilik, kıvılcım ve gölge 🙂

Soru! Lavinia- Eğer aramızdan birinin/birilerinin geçmiş hayatına gidebilseydin, seçtiğin kişinin/kişilerin o an hayatında bulunan insanlarına(bir arkadaşı, ailesine vs.) ne söylerdin?
Dahlia– Bu kişi seçtiğin kişinin kendisi de olabilir.
Lavinia’ya -sana- “Naber? Beni bul” derdim sanırım. Hmm kimseye söylemek istediğim bir şey olmadığını fark ettim. Halbuki ilginç bir soruydu, boşa gitmiş gibi hissediyorum.

Soru! Lavinia- Öp-Öldür-Evlen oyununu FanSubda oyna!
Dahlia– Her şeyi planladım bakın şimdi. Öncelikle ben onu öldürmeden önce beni öldürmeyi seçen Dream’i, o beni öldüremeden öldürdükten sonra Lavinia’yı öldürmeden önce Rump’ı da öldüreceğim (kimseyi öldürmek istemem diye sızlanan ben iki kişiyi seçti bile evet). Sonra Riko’ya hoşçakal öpücüğü verip vicdan azabından dolayı teslim olup cezamı çekeceğim. Dışarı çıktıktan sonra da Lavinia ile mutlu mesut bir hayat yaşayacağız.

Soru! Echo-  Kendini 3 kelime ile tanımlayacak olsan bunlar ne olurdu?
Dahlia– 1. kesinlikle ‘sessizlik’ . Sessizliği çok seviyorum, kendimden ayrı düşünemem.
2. ‘ertelemek’. Çok şeyi erteliyorum. Hatta bir şeyi erteleyip ertelememek arasında kaldığımda “erteleme fikri aklıma geldiyse yapmak istemiyorumdur. Yapmak istemiyorsam iyi bir sonuç elde etmem.” diye düşünüp erteliyorum falan.
3. ‘kararsızlık’. 3 kelimeyi 5 dakikada seçme nedenim olmazsa olmaz :d

Soru! ThereamDream- Gerçek aşk mı 5 milyar dolar mı?
Dahlia– Tabii ki 5 milyar dolar. Paragöz biri değilim ama 5 milyar dolar. Milyar yani. Hem de 5 :d

Soru! Sonki- Yalnızca bir film izleyecek ve yalnızca bir kitap okuyabilecek olsaydın bu hangi film ve kitap olurdu?
Dahlia– Çok (neredeyse hiç) film izlemiyorum bu yüzden aklıma bir film gelmedi ama en son Dogville filmini yarıda bıraktığım ve üzerinden aylar geçtiği için filmden özür dilemek adına onu seçiyorum. İnşallah bir gün bitireceğim. Kitap ise Ölüm Oyunu olabilir. Düşününce sadece tek bir filme ya da kitaba mahkum olmak baya sıkıcı. Bir süre sonra kabus gibi :d

Soru! Ninfu- Mizah yeteneğini kimden aldın? Doğuştan mı, yoksa genetik mi?

Dahlia– Genetik ahahha mizah yeteneğim olduğunu düşünmen mutlu etti :d Aslında çok sıkıcı biriyimdir ama kaliteli şaka severim, gülmeyi ve güldürmeyi de. Yani kim sevmez ki. Güldürüyorsam ne mutlu bana.

Soru! Ninfu- 5 yıl sonrasını hayal edince, kendini yine bu FanSubda görüyor musun?
Dahlia- Hayır. 5 yıl sonra kendimi hiçbir yerde görmüyorum açıkçası. Zaten 5 yıl öncesiyle şimdinin alakası olmadığını fark edince 5 yıl sonrasını pek tahmin edesi kalmıyor insanın. 5 yıla kim öle kim kala, neler olur kim bilir. Hem benim hala burada olup olmamamdan önce Himitsu hala buralarda olur mu onu bilmek lazım.

Soru! Batistuta- Favori albümün nedir?
Dahlia– Komple albüm dinleme alışkanlığım hiç yok. Bazen iki şarkıyı aynı albümde görünce “aa bunlar aynı albümde miymiş” diye şaşırıyorum bile. Amaa içinde Lullaby olduğu için I Could Live In Hope diyorum. Favori şarkımın olduğu albüm favori albümümdür.

Soru! Rumpelstiltskin- Favori fontun?
Dahlia– Augie, Antipasto ve Komika Axis. Aaa bir tane sormuşsun. Antipasto o zaman.

Soru! Rumpelstiltskin- Bir manga karakterinin hayatını yaşamak isteseydin kim olurdu?
Dahlia– Mori Buntarou. Onun gördüğü manzaraları görüp, o an onun duygularını hissedip ben de büyülenmek isterdim. Ama onun aksine ben çok tembelim, imkansız gibi bir şey :/

Soru! Rumpelstiltskin- Herkesin bir kuyu fetişi vardır. Peki senin için kuyuda görmek istediğin kişi kim?
Dahlia– Kuyu fetişi neymiş ya kimseyi kuyuda görmek istemiyorum korkunç :d Nasıl çıkaracağım oradan düşüncesi bile panik etti. Kuyular genel olarak korkutucu, dik tünel resmen. Orada birini görmek isteseydim nefret ettiğim biri olurdu ki öyle biri yok.

Soru! Doğa- İlk kez gördüğün bi insanın önce neresine dikkat edersin?
Dahlia- (Kıyafet, boy, yüzü vs.) Gözlerine ve ağız mimiklerine bakıyorum sanırım. Başka şeyler aklımda kalmıyor genelde. Gerçi gözlerine bakıyorum diyorum ama çoğunlukla o kişinin göz rengini bile unutuyorum iki dakika sonra.

Soru! Hildagarde- Hayatın boyunca sadece tek bir sanatçıyı dinleyebilirsin deseler(bu bir grup da olabilir) hangi sanatçıyı seçerdin?
Dahlia– Öhöm üzerinden iki dakika geçmeden favori şarkıma ihanet edeceğim ama Johnny Franck’ı seçerdim çünkü sesini cidden seviyorum. Çok karakteristik bir sesi yok ama seviyorum işte :d

So until next time friends (Öyleyse sonraki sefere kadar arkadaşlar)

With the same series, same Himitsu Fansub (Aynı seriler, aynı Himitsu Fansub ile)

Goodnight everyone, thank you for reading (Herkese iyi geceler, okuduğunuz için teşekkürler)

Your host for the evening (Bu akşamki ev sahibiniz) Dahlia!

Gölge’den Notlar:
Bu güzel röportaj bittiğine göre bu haftanın bölümlerine geçebiliriz 🙂

Boyfriend of the Dead 81-90, Jack, The American Ghost 68, Koroshi Ai 48-49


Cat’s Bride bölümlerinde bize yardım etmekte olan “Fleurdudesert”a çok çok teşekkür ederiz. Yoğun günlerde Ninfu’nun elini biraz rahatlattığınız için teşekkürler 🙂

MangaTR’de sık sık yayımlanmakta olan Cat’s Bride ve Cherry Boy That Girl bölümlerinin de indirme linklerini güncelledim 😉

Bu arada “Tama no Gohoubi” serisini almayı düşünüyoruz.” Bloga link atmadan önce çeviren “Lemonade Scans” ile konuşmaya karar verdik. Malesef rawlarına değer veren bir fansub çeviriyor. Ama yaptıkça MangaTR’de bulabilirsiniz 😉
Son olarak sizlere Dahlia’nın bu güzel şarkı önerisini bırakıyorum:

Lavinia/Hildagarde!

Hilda’dan Güncel!

Herkese merhaba Himitsu’nun değerli sakinleri, ben Hilda!

Bugün abartma hakkında konuşmak istiyorum çünkü bazı ülkeleri birazcık (!) gözümüzde büyüttüğümüzü fark ettim.

Örnek kurbanı olarak hedefimizde Japonya var!

Hepimiz Japonları zeki, çalışkan ve sakin insanlar olarak görüyoruz fakat bu tümevarım tamamiyle yalnış bir şey. Evet saydığım kategoride bulunan insanları da var ancak sayıları sandığımız kadar değil.

Özellikle ülkemizde ‘Tiktok’ diye bir uygulama yükseldikten sonra ‘Ah bir bizim gençlere bak bir de elin caponuna’ durumu oluşmaya başladı. Fakat Youtube’a girip ‘Tiktok Japanese’ yazıp birkaç video seyrettikten sonra onların da bizden çok bir farkı olmadığını anlayacaksınız…

Biz daha çok kültür kısmı ile ilgilendiğimizden dolayı bunlar çok gözümüze çarpmıyor fakat mükemmel diye bir şey yok arkadaşlar.

Bu sadece Japonya ile ilgili değil. Diğer ülkelerde de onları gözümüzde yüceltme sorununu yaşıyoruz. Mesela Amerika’nın da içinde birçok sorun ile karşılaşılan bir ülke olduğunu bilmemize rağmen ‘Özgürlükler Ülkesi’ diye adlandırıyoruz. Bir de üstüne kendi ülkemizi kötülemeye çalışıyoruz…

Yapmayın, aslında ne kadar fark etmeseniz de medeniyet olarak birçok ülkeden üstünüz. Ülkenizi sevin ve hiçbir şeyi gözünüzde fazlaca büyütmeyin.

Ah tabi bu hiçbir yeri sevmeyin veya seyahat etmeyin anlamına gelmiyor. Gezebildiğiniz kadar yeri gezin ve bunu olabildiğince çeşitli taşıtlar ile yapmaya çalışın.

Tren, gemi, uçak, otobüs vb. her ne varsa. İnanın bunu yaptıktan sonra beklediğiniz herhangi bir durakta derin bir nefes aldığınız zaman yaşamın zevkini fark ettiğinizde dudaklarınızda küçük bir tebessüm oluşacağından eminim. Bugünlük benden bu kadar, şimdilik sayonara minna 😉

Gölge’den Not: Eveeett.. Hilda’nın “abartma” konusunda yazdığı bu güncelinin ardından, ben de şuraya bölümleri bırakayım:
Mangalarımız:
Boyfriend of the Dead 71-80, Jack, The American Ghost 67, Cherry Boy That Girl 80, Cat’s Bride 24

Animemiz:

ACTORS -Song Connection– 07-08

-Hildagarde-

Hilda’dan Motivasyonlu Güncel ^^

Herkese merhaba Himitsu’nun değerli gezginleri, ben Hilda!

Bugün biraz sohbet etmek istiyorum sanırım. Malum bugünlerde hepimiz sohbete aç kaldık. Bu dönemde neler yapıyorsunuz? Hayatınızda olumlu veya olumsuz neler değişti?

Bu konuyla ilgili video çeken bir sürü insan var fakat onların da samimi olduklarını, başka bir deyişle günlerini gösterdikleri gibi yaşadıklarını düşünmüyorum. Eğer benim günlerimi soracak olursanız kendimi geliştirmek için çalışıyorum diyebilirim.

Karantina hakkında ilk başlarda oldukça yakınsam da aslında böyle bir araya ihtiyacım olduğunu farkettim. Sonrasında ise ‘Neden krizi fırsata çevirmeyeyim ki?’ dedim.

İlerdeki günlerde geriye dönüp baktığımda bu zamanları boş geçirdiğimi görmek istemiyorum.

Arkadaşlar, zaman dediğimiz şey bize pek önemli gelmiyor fakat aslında dünyadaki en önemli şey. Yaşadığımız zamanlar geri gelmiyor ve şu anlarda ne kadar yavaş geçtiğini düşünsek de oldukça hızlı geçiyor. Bu süreçte kendimize bir sürü şey katabilme imkanımız var. Yeni diller öğrenin, kitap okuyun, yeni müzikler keşfedin, enstrüman çalmayı öğrenin, mutfağa girişin…

Yeter ki zamanınızı boşa harcamayın, kendinizi geliştirin.

Gelecekte elbet bir faydası olacağına inanıyorum. Bunları gerçekleştirmeye çalışırken kendinizi de çok yormayın.

Etrafımda sabahtan akşama kadar ders çalışan kişiler görüyorum. Lütfen arada sırada kısa kaçamaklar yapmayı unutmayın. Hiçbir şey sizden önemli değil.

Tabii ki Himitsu’nun çevirilerine de bakmayı da unutmayın 😉

Şimdilik sayonara minna!

https://discord.gg/ksYJ7Ua

Ve sizlere bu haftanın bölümlerini bırakıyoruz:

Boyfriend of the Dead 61-70, Jack, The American Ghost 66, Cherry Boy That Girl 72

-Hildagarde-

 

Rumpelstiltskin ile Soru-Cevap Günceli!

Ladies and Gentleman! (Bayanlar ve Baylar!)

It’s showtime! (Gösteri zamanı!)

Hurry, hurry, step right up! (Acele edin, acele edin, hemen gelin!)

Introducin’ the star of our show, his name is… (Gösterimizin yıldızını takdim ediyorum, onun ismi…)

Rumpelstiltskin!

~Bu ve önümüzdeki güncellerde Himitsu sakinlerini daha yakından tanıyoruz. Bu güncel Himitsu FanSub’ın manga editörü Rumpelstiltskin mercek altında~

Soru! Hildagarde- Sen kimsin?

Rumpelstiltskin- Patolojik uykusuz, bilgisayar bağımlısı, dizi-film bilgesi, Kore Novel’i aşığı. Saçma sapan takıntılar ve psikolojik bozukluklardan oluşmuş bir insan kokteyli.

~ ~ ~

Soru! Gölge- Hayatında yaptığın en çılgınca şeyi anlatsana? Hiç sorma fırsatım olmamıştı kih kih : D

Rumpelstiltskin- İlaç kutusundaki ağrı kesicilerin tamamını ballantines ile içip kusmak.



Soru! Gölge-
Yedi yıllık arkadaşız 100 küsür Dünya’yı yok etme planı tasarlayacak kadar çatlak olduğunu çok iyi biliyorum. Planlarından birkaç tanesini bize açar mısın?

Rumpelstiltskin- Ben doğayı seven biri olarak insanlara maksimum etkili ama doğaya zararsız olacak şeyleri severim, kesinlikle tercihim biyolojik silahlar olur. Lakin gerizekalılık yapıp bir tanesiyle yetinmem, 7-8 tane virüsü, ölümcül salgınları direk boca edeceksin insanlara. Yada onun dışında aslında zombi virüsü de olabilir, dünyanın ekşınlı olacağını düşünüyorum.

 

Soru! Gölge-  Kâbus olarak rüyalara girmeyi seven bir İblis Kral olduğunuz inkâr edilemez gerçek ise bizim gruptan kimin kâbusuna girmek isterdiniz?

Rumpelstiltskin- Lavinia yada Gölge tabiki haha! O da bir soru mu!

~ ~ ~

Soru! Lavinia- Öp-öldür-evlen oyununu fansubtan 3 kişi?

Rumpelstiltskin- Echo’yu öp-seni öldür-Gölge ile evlen ? Sanırım..

 

Soru! Lavinia- Kendinde, vücudunda yani, bizim bilmediğimiz bir özelliğini söyle. Fazladan göbek deliği gibi ilginç sayılacak bir şeyini. Yoksa da bir takıntını söyle.

Rumpelstiltskin- Kafamda Orion’un kemeri şeklinde sıralı 3 ben var.

~ ~ ~

Soru! Dahlia– 5 yıl önceki kendine tavsiye ver?

Rumpelstiltskin- O kiloları verirken sadece anoreksiya olup ölemez miydin, neden beni bu kadar çok derde sokuyorsun?

~ ~ ~

Soru! ThereamDream- The Platform filmindeki Vertical Self-Management Center’a girecek olsaydın yanına alacağın eşya ne olurdu?

Rumpelstiltskin- The Platformda olsaydım, beni öldürebilecek herhangi bir şey olur…

~ ~ ~

Soru! Echo- Neden DC grubumuzdan gittin?

Rumpelstiltskin- Peki bazen konuşurken fazla gaza geliyorum bu durumdan hoşlanmıyorum bu durum bir gün b*kluk çıkaracaktır mutlaka… Bakalım hayatımda iyi bulduğum ne varsa çıkardım.Toplulukları genelde çok sevmem ondan çok durmayı sevmiyorum. Ayrıca benim için fazla ders çalışmalı ortamlar dönüyordu…

~ ~ ~

Soru! Riko- Distopya evrenler mi hoşuna gider yoksa ütopik evrenler mi? Varsa bi de örnek seri isterim ya da kitap?

Rumpelstiltskin- Distopik evrenleri daha çok severim ama yaşamak istersem tercihim ütopyadır tabi… A Voyage to Arcturus serisini çok ilginç bulmuştum.

~ ~ ~

Soru! Doğa- Hangi renk göz daha güzeldir sana göre?

Rumpelstiltskin- Hmm, yeşil sanırım. Doğallığı tercih eden biri olarak en iyi sembolize edenin yeşil olduğunu düşündüğümden sanırım hoşuma gidiyor.

 

Soru! Doğa- Skyrim oynadıysan eğer imparatorluk mu fırtınapelerinliler mi?

Rumpelstiltskin- Maalesef oynayamadım. Oynamak istemiştim ama ne yazık ki oyunu indirdiğimde eski bilgisayarım kaldırmadı. Sonra yenisini aldığımda ise sanırım çok takılmadım.

~ ~ ~

Soru! Batistuta- Sinemada izlediğin ilk film hangisi?

Rumpelstiltskin- Tek başıma gittiğim ilk film sanırım Salt ama daha önce babamla gitmiştim bir tanesine onu hatırlamıyorum…

~ ~ ~

Soru! Sonki- Karantinada en çok neyi özledin?

Rumpelstiltskin- Karantinada dışarıda özlediğim hiçbir şey yok ki :’D

 

Soru! Sonki- En etkilendiğin film nedir?

Rumpelstiltskin- Şuan düşünsem beni etkileyebilecek kadar derin bir film aklıma gelmez mesela… Ben kendimi filmin akışına bırakmayı severim öylesi daha eğlenceli…

~ ~ ~

Soru! Ninfu-  Fansub’daki kişilerden kime karakter olarak en uzak olduğunu düşünüyorsun?

Rumpelstiltskin- Birini seçecek olsam Dahlia sanırım.. Hmm iyi biri ama kendimden bir parça göremiyorum shshs

 

So until next time friends (Öyleyse sonraki sefere kadar arkadaşlar)

With the same series, same Himitsu Fansub (Aynı seriler, aynı Himitsu Fansub ile)

Goodnight everyone, thank you for reading (Herkese iyi geceler, okuduğunuz için teşekkürler)

Your host for the evening (Bu akşamki ev sahibiniz) Rumpelstiltskin!

Böylece bir soru-cevap güncelimizin daha sonuna geldik : )

Son olarak şuraya bu haftanın bölümlerini iliştirelim:

Boyfriend of the Dead 55-60, Jack, The American Ghost 65, Cherry Boy That Girl 62, Cat’s Bride 16, All That We Hope To Be 06-12, My Shiny World 61-63

Not 1: American Ghost Jack’in indirme linkleri seri tamamlandığında eklenecektir ^^

Gölge’den Not:  ACTORS -Song Connection-‘a devam ediyorum, bazı yoğunluklardan dolayı yavaş gitse de, sağlık sorunum ya da bunun gibi elimde olmayan bir sorun çıkmadığı sürece seriyi tamamlayacağım ^^

Rump’dan Sizlere Müzik Önerisi:

-Lavina ve Rumpelstiltskin-

Mini Günceellll ^^

Yo minna ^^

Ben Gölge : )

Size bugün birkaç bölüm getirdim, bir de ACTORS -Song Connection-‘un yeni bölümünü getirdim. Bırakıp, gidiyorummm:

Cherry Boy That Girl 61: Tık

Cat’s Bride 15: Tık

My Shiny World 59-60: Tık

ACTORS -Song Connection- 06: Tık

Harahetta

-Anka-

Sonunda Himitsu Discord Kanalı Açar..

Herkese merhabalar Himitsu’nun değerli gezginleri, ben Hilda! Himitsu’nun yeni sakini.

Hayır, editör veya çevirmen değilim. Taptaze yeni açılmış Discord sunucumuzun bekçisi olarak işe alındım. Ne? Daha bizimle kolaylıkla iletişim içerisinde olacağınız ve bol bol eğleneceğiniz sunucuya katılmadınız mı?

Hemen linki aşağıya bırakıyorum!

https://discord.gg/ksYJ7Ua

Echo’nun şövalyeliklerini, Gölge’nin anaç tavırlarını, Dahlia ve Lavinia’nın kopmaz bağını, Lavinia ve ThereamDream’ın gülmekten çatlatacak derecede komik atışmalarını, Yüce Şeytan Rumpelstiltskin’in kötülüklerini, Ninfu ve Sonki’nin senkronizeliğini, Meurglys’in şaşırtan bilgiye merakını, Hildagarde’nin -yani benim- sohbetlerini Doğa’nın minnoşluğunu, Riko’nun sanatını ve hayalet Tulkas’ı kaçırmamalısınız!

Hadi biraz da sohbet edelim. Keyfiniz nasıl? Eh çoğunuzun sıkıldığını biliyorum. Fakat bu süreçte evde kalmamız büyük önem arz ediyor ve biz de siz evde kalabilesiniz diye çok çalışıyoruz. Gününüzü verimli geçirin ve evden çıkmayın! Umarım sağlıklı günler görürüz :3 Sizinle tanışmak büyük bir zevkti, şimdilik sayonara minna!

Gölge’den Not: Yeni bekçimiz kısaca durumu açıkladığına göre ben de bölümleri bırakayım şuraya:

Boyfriend of the Dead 53-54, Jack, The American Ghost 64-64.5, Cherry Boy That Girl 59-60, Cat’s Bride 13-14, All That We Hope To Be 01-05, Staying Healthy Togetler 01-25

Not 2: MSW ve ACTORS yoğunluk sebebi ile yetişmedi 😥 Bu aralar sağlığım yine bozuk ama hafta sonuna yetiştirmeye çalışacağım ❤

Hildagarde’den Şarkı Önerisi:

-Hildagarde-

Mini Yayın: ACTORS -Song Connection- Bölüm 05

Yo minna ^^

Ben Gölge ^^

Hazır dün beşinci bölümü bitirmişken ve seri bu kadar gecikmişken günceli beklemeyeyim, hemen yayınlayayım dedim. Zaten genel olarak bu animeyi hiçbir güncele yetiştiremeyeceğim gibi ühü..

 Önceki güncellerde sebebini açıklamıştım ama şöyle özet geçeyim. Sağlık sorunlarım hâlâ ara-ara hortluyor, vaktim oldukça da webtoon serim ile uğraşıyorum. Derslerden -okul yok ama dersler kaybolmadı sonuçta- vakit kalırsa da kafa dağıtmak için bu animeyi çeviriyorum.

 Sorun çıkmadığı sürece böyle bir ay bekletmem bölümleri. Gecikiyorsa bilin ki cidden ya yorgunumdur ya da hasta.

 Şimdi gelelim serinin beşinci bölümüne, ulaşmak için:

TIK

 Bu bölümü çevirirken, bölümün yıldızı Marume-kun’un karakter şarkısının ona çok uyduğunu düşündüm. “Echo” şarkısını bir de farklı bir ses ve rap part dinleyin derim 😉 :

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑