Mini Yayın: ACTORS -Song Connection- Bölüm 05

Yo minna ^^

Ben Gölge ^^

Hazır dün beşinci bölümü bitirmişken ve seri bu kadar gecikmişken günceli beklemeyeyim, hemen yayınlayayım dedim. Zaten genel olarak bu animeyi hiçbir güncele yetiştiremeyeceğim gibi ühü..

 Önceki güncellerde sebebini açıklamıştım ama şöyle özet geçeyim. Sağlık sorunlarım hâlâ ara-ara hortluyor, vaktim oldukça da webtoon serim ile uğraşıyorum. Derslerden -okul yok ama dersler kaybolmadı sonuçta- vakit kalırsa da kafa dağıtmak için bu animeyi çeviriyorum.

 Sorun çıkmadığı sürece böyle bir ay bekletmem bölümleri. Gecikiyorsa bilin ki cidden ya yorgunumdur ya da hasta.

 Şimdi gelelim serinin beşinci bölümüne, ulaşmak için:

TIK

 Bu bölümü çevirirken, bölümün yıldızı Marume-kun’un karakter şarkısının ona çok uyduğunu düşündüm. “Echo” şarkısını bir de farklı bir ses ve rap part dinleyin derim 😉 :

Yorum bırakın